tu możesz obserwować mój blog

czwartek, 1 maja 2014

Przerwa w pisaniu bardzo długa, postaram sie nadrobić.

To, że nic się tu nie pokazało przez ostatni miesiąc , równo miesiąc nie oznacza, że nic nie robiłam, oznacza tylko tyle, że nic nie wrzuciłam na bloga, ponieważ najciężej zebrać mi się do robienia zdjęć a jak wiemy , bez nich nie ma bloga :)
Dziś kilka bransolet.
Pierwsza, czerwona, bardzo ładny, meksykański róż, skóra ze szlachetnym połyskiem, sztywna ale nie gruba, idealna do takich przedmiotów.

skórzana ozdoba na rękę

skórzana ozdoba na rękę
 popełniłam jeszcze brązową, oczywiście też skóra naturalna, sprzączka kuta ręcznie:

skórzana ozdoba na rękę

skórzana ozdoba na rękę

skórzana ozdoba na rękę

Zapewne domyślacie się, jak to działa. Pomysł polega na kilkakrotnym zawinięciu paska wkoło nadgarstka i następnie zapięcie na sprzączkę.

Mam jeszcze taką:

skórzana ozdoba na rękę


skórzana ozdoba na rękę  

Tutaj inny pomysł, zapięcie na mały trzpień a dekorem jest kółko mosiężne. Bransoletę nazwałam kreatywną ponieważ pasek możemy sobie wkoło kółka splatać na kilka sposobów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz