tu możesz obserwować mój blog

wtorek, 16 września 2014

fiu fiu

Tutaj troszkę pojechałam. To torba dla kogoś lubiącego luz i dyndadełka. Mnie  frędzle urzekają. Pewnie stąd od czasu do czasu powstaje torba frędzlowata :). Ja nazywam je indiańskimi. Czasem nadaję im indiańskie imiona, to już zależy od aktualnego, mojego nastroju.
Fiu fiu to bardzo miękka i lekka acz duża torba na ramię. Pasek regulowany, długi. Zapinany na mosiężną sprzączkę wykutą w pracowni PAPAS. Dekor w postaci kółka na klapie też mosiężny i kuty w tejże pracowni. Szyta oczywiście ręcznie.

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

skórzana torba szyta ręcznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz