tu możesz obserwować mój blog

sobota, 1 lutego 2014

ADA z siostrami

Kupiłam ostatnio w Kaliszu skórę blankową w kolorze koniaku. Dość sztywna, grubość około 2  mm. Jakby lekko lakierowana ale to raczej sposób wyprawienia skóry. Powstało z niej kilka torebek. Każda będzie miała swój dekor - mosiężną blaszkę repusowaną.

Tej blaszki nie zrobiłam sama. Powstała w pracowni plastycznej PAPAS. Ornament renesansowy, zakrywa magnes na który zapinana jest torba. Torebka ma długi regulowany pasek. Wewnątrz jedna przegroda ale zmieści z powodzeniem kilka drobiazgów i portfel. Miałam troszkę problemów w trakcie szycia co spowodowało, że musiałam pruć i szyć od nowa pewne elementy. Nie zauważyłam, że skóra na przedniej stronie ma plamkę i przecienienie. Na szczęście udało się bez problemu ten fragment torby wymienić na nowy bez skazy.



Napisałam w tytule posta , że Ada z siostrami ponieważ ten fason powtórzyłam trzy razy. Powstała też ADA z ornamentem kwiatowym, który jest mojego autorstwa.

 

2 komentarze: